De Groene Brievenbus

Altijd sta jij daar te wachten. Als ik de deur uitstap en naar beneden kijk zie ik je al hangen maar ook wanneer ik het pad op loop richting de trap hang jij daar geduldig te wachten. Elke keer als ik langs je loop til ik even je deksel op en kijk ik in je, eens zien of je wat leukst voor mij of ons hebt. 

De ene keer heb je een leuke kaartje uit een ver land, de andere keer een vervelende rekening of iets anders van een instantie. En heel soms heb je ook nog eens een klein pakketje in je, als dit past natuurlijk. Maar sommige dagen heb je ook niks voor ons. En dan roepen we beide al ‘no mail totday!’. Ondanks dat je soms ook niks voor ons hebt of ook wel eens minder leuk nieuws. Toch ben ik blij met je.. En elke keer dat ik langs je loop spiek ik toch even snel of je wat hebt of lach gewoon naar je…

Hoi!
En welkom op de blog De Groene Brievenbus, mijn plekje op het internet die vernoemd is naar onze groene brievenbus. Op deze blog kan je vanalles vinden over postkaartjes en andere kaartjes. Maar ik zal je ook manieren laten zien hoe je kaartjes kunt bewaren, mijn eigen collectie en natuurlijk de postkaartjes die ik zelf verstuur of mag ontvangen. Hopelijk is er voor ieder wat wils…

2 gedachtes over “De Groene Brievenbus

Geef een reactie

