Postcrossing: USA, Duitsland & Taiwan

tn_DSC08483

Begin deze maand besloot ik weer met Postcrossing te beginnen. Zo’n twee jaar geleden was ik er ook al eens mee begonnen maar na een paar maanden stopte ik er al weer mee. Waarom? Geen idee eigenlijk. Wel wilde ik er al weer een tijdje opnieuw mee beginnen. Nu we al weer ruim een maand in ons nieuwe huisje zitten was het begin deze maand tijd om te beginnen!

Ik besloot meteen maar een heel nieuw account aan te maken, lekker met een schone lei beginnen. Natuurlijk vroeg ik meteen vijf adressen aan zodat ik even vooruit kon. De Eerste postkaartjes gingen naar: Rusland, Duitsland, Frankrijk, USA & Finland. Alle postkaartjes zijn ondertussen aan gekomen behalve die van Rusland. Maar deze postkaartjes doen er altijd een hele tijd over. Maar goed genoeg gepraat over de verstuurde postkaartjes want dat is voor een andere blogje.

tn_DSC08475

tn_DSC08476

De eerste twee postkaartjes die ik ontving kreeg ik al weer vorige week en gisteren was daar al weer het deerde kaartje. De bovensten twee postkaartjes kreeg ik dus vorige week. Het kaartjes met de uil komt uit Duitsland en heeft er drie dagen over gedaan om bij mij te komen. Het tweede postkaartje komt zoals je wel kunt zien uit Amerika en heeft er zeven dagen over gedaan.

tn_DSC08477

Zoals ik al zei viel gisteren het deerde postkaartje al weer in de brievenbus. Namelijk deze uilen kaart, die stiekem al een beetje mijn favoriet is. De postkaart komt uit Taiwan en heeft er dertien dagen over gedaan. Wat ik eigenlijk nog best wel snel vind. Aangezien het toch wel een stukje reizen is voor het postkaartje.

Q: Hebben jullie de laatste tijd leuk leuke postkaartjes ontvangen?

Een gedachte over “Postcrossing: USA, Duitsland & Taiwan

Geef een reactie

