Postcrossing: Canada & Finland

tn_DSC08511

Zo schreef ik gisteren nog over de drie kaartjes die ik via postcrossing binnen kreeg. Lagen er later die middag weer twee nieuwe postkaartjes in de brievenbus! Ik geloof dat ik beter even had kunnen wachten met het typen van het blogje van gisteren.

Maar goed, vandaag dus gewoon lekker een tweede postcrossing blogje. Al blijft de pret nu even uit want ik moet zelf eerst weer een paar postkaartje versturen voordat ik weer wat ontvang. Dit staat al op de planning voor maandag, dus hopelijk volgende week weer fijn kaartjes in de brievenbus.

tn_DSC08509

Het eerst postkaartje wat ik ontving was dit leuke lost postkaartje uit Canada van Nora. Ik zie het al helemaal voor mij dat iemand ook echt een duif aan het zoeken is. hihi. Ze schreef over het festival Burnin The Forest waar zij één van de organisatoren was. Het postkaartje heeft er negen dagen over gedaan en heeft 7,683 km afgelegd.

tn_DSC08510

Het tweede postkaartje is al weer een uilen kaartje alleen dit keer uit Finland. Een land waar ik graag nog een keer naar toe wil gaan. Helaas was de tekst achterop wat saai en Turku vroeg alleen maar of ik het postkaartje leuk vond. Ahg ik ben stiekem blij met alle postkaartjes die ik krijg dus een keer een wat ‘saaier’ postkaartje is helemaal niet erg. Dit kaartje heeft er zeven dagen overgedaan en heeft 1,244 km afgelegd.

Een gedachte over “Postcrossing: Canada & Finland

Geef een reactie

