Holly #1

Van: Holly – Engeland

tn_DSC08478

Voor wie mijn oude postkaartjes blog gevolgd hebben komt de naam Holly misschien wel bekend voor. Toen ik namelijk net met die blog begonnen was vond ik op het postcrossing forum twee meisje om postkaartjes mee te schrijven. Waar Holly dus één van is en tot op de dag van vandaag schrijven we nog steeds met elkaar, en dat is al weer bijna twee jaar! Soms gaat het heel snel met de postkaartjes en soms heel langzaam. Toen we nog in ons oude huisje woonde kreeg ik al een tijd geen kaartje meer van haar. Tot dat we natuurlijk verhuisd waren landde er nog wel een postkaartje daar op de mat. Gelukkig was onze onderbuur man zo lief om het postkaartje door te sturen zodat ik hem alsnog had.

Ik dacht namelijk dat ze mij vergeten was, of dat het postkaartje niet was aangekomen of dat ze misschien geen zin meer had om met mij te schrijven. Maar wat bleek nou? Ze had ruim een maand in het ziekenhuis gelegen! Waar ik best wel een beetje van schrok en heb haar meteen een kaartje met een vrolijke koe er op gestuurd. Gelukkig gaat alles nu een stuk beter en heeft ze mijn nieuwe adres, zo kunnen we weer lekker postkaartjes sturen!

Geef een reactie

