Gevonden in de kringloop #2

1gevonden

Gevonden in de kringloop is een post die elke keer online komt wanneer ik nieuwe postkaartjes gevonden heb in de kringloop. De ene keer zullen het kaartjes voor postcrossing zijn en andere andere keer weer oude kaartjes en misschien zelfs wel kaartjes die ik zelf hou.

Vorige week schreef ik al over de vijf postkaartjes die ik gevonden had in de kringloop. Zoals ik ook al schreef gingen we ook nog naar een tweede kringloop maar ik ook nog eens twee postkaartjes van mee nam. Alleen waren deze dan wel beschreven! Helaas niet zo heel oud maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.

Wat mij wel opviel was dat er daar in de bak wel weer heel veel geschreven postkaartje lagen. Maar deze waren vooral van de jaren 90 en dat vind ik toch weer niet iets te ‘jonge’ postkaartjes. Het waren dan ook heel veel vakantie postkaartjes en je zag ook meerdere keren het zelfde adres voorbij komen. Volgens mij zijn het gewoon postkaartjes van een overleden persoon die daar naar toe gebracht zijn.

tn_DSC08518

Dit New York postkaartje is het eerste kaartje wat mee ging. Aangezien ik eerst dacht dat hij uit 1934 kwam. Die moest dus mee dacht ik bij mezelf. Helaas is het geen 1934 maar 1984. De acht is namelijk een klein beetje vervaagd en als je snel kijkt lijkt het dus net een drie. Een klein beetje jammer maar dan als nog vond ik het een heel leuk postkaartje om mee te nemen. Ook is het heel apart om de twin towers er nog gewoon op te zien.

tn_DSC08517

Het tweede postkaartje wat mee ging was er nog eentje van New York die volgens mij naar Frankrijk is gestuurd. Het is nogal moeilijk te lezen op de achterkant maar het is ieder geval geen Nederlands adres. Dit postkaartje is wel weer ietsje ouder en komt uit 1979.

Een gedachte over “Gevonden in de kringloop #2

Geef een reactie

