”Er gaat niks boven Pippi Langkous”

Gekocht: Orvelte – Nederland

tn_DSC08603

Afgelopen zaterdag reisde we met de hele familie af naar een klein dopje in Drenthe genaamd Orvelte, een dorpje waar je echt even terug in de tijd gaat. Waar ook nog eens van alles te doen is. Zo is er een museum, kan je langs monumentale boerderijen lopen, er is een paarden tram en nog veel meer. Natuurlijk zijn er ook een aantal winkeltjes waar we natuurlijk ook naar binnen gingen. In het eerste winkeltje zag ik al meteen verschillende rekken met allemaal ontzettende leuke postkaartjes staan. Zoveel leuk dat ik eigenlijk eerst niet kon kiezen. Maar al snel maakte ik met mijzelf de afspraak dat ik er maar één mocht uitkiezen. En tjah dan ga je toch al snel voor Pippi Langkous natuurlijk. Want dit keek ik zelf vroeger altijd en vond het helemaal geweldig. Met meneer Nilsson en witje. En zoals de verkoopster al zei: Er gaat niks boven Pippi Langkous. (Oké misschien Groningen dan haha!) .

Een gedachte over “”Er gaat niks boven Pippi Langkous”

  1. Orvelte. Was leuk om even rond te lopen. Als we daar straks met de mama’s zijn ga ik goed veel foto’s maken! En veel leuke kaartjes gezien. Misschien neem ik dan wel wat mee als we daar zijn.

    Like

Geef een reactie

