De Groene Brievenbus is verhuisd!

IF

Precies een week geleden besloot ik een domein te kopen. Waarom? Omdat ik het gratis wordpress al snel begon te irriteren. Want veel kan je niet aanpassen en je zit altijd vast aan de standaard layouts die ze hebben. Prima natuurlijk maar als je je bedenkt dat ze heel veel leuke oude thema’s weg gedaan hebben, is het meteen al wat minder leuk. Natuurlijk miste ik het hebben van een domein ook gewoon, want je kan lekker alles aanpassen en noem maar op.

Na een week wachten op mijn twee prachtige logo’s die getekend zijn door Joanne van Winterkind en het bewerken van alles, kan de nieuwe Groene Brievenbus vandaag eindelijk online! Dus verhuis lekker mee en als je dit al leest op de nieuwe blog natuurlijk allemaal van harte welkom! Bijna alles is klaar alleen de zijbalk wil ik nog wat opleuken, maar met wat precies weet ik nog niet dus dat komt allemaal nog wel. Voor nu ga ik lekker bloggen!

Verhuis je mee naar de nieuwe Groene Brievenbus?

(Deze blog zal binnenkort verwijderd worden :))

Geef een reactie

